سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


یه موقع هایی هست که آدم با خودش خلوت میکنه...

تو خلوت مون چقدر با خودمون رو راستیم؟

بیاین حداقل خودمون با خودمون صادق باشیم...

تا حالا تو بازی زندگی چند چند شدیم؟

چقدر تونستیم بازیکن خوبی باشیم؟



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت0:13---29 مهر 1393
وبت خییییلی قشنگ بود عزیز
به منم سربزن
پاسخ:سلام ممنون لطف دارید... چشم حتما.


DUYĞU
ساعت14:19---19 مهر 1393

قطار مي رود....تو مي روي..... تمام ايستگاه مي رود............
و من چقدر ساده ام كه سالهاي سال ،در انتظار تو
كنار اين قطار رفته ايستاده ام
و همچنان به نرده هاي ايستگاه رفته تكيه داده ام!!


DUYĞU
ساعت14:18---19 مهر 1393
گمان می برم که اگر خداوند
صد هزار گونه خنده می آفرید
اما رسمِ اشک ریختن را نمی آموخت،
قلب حتی تابِ دَه روز تپیدن را هم نمی آورد!


DUYĞU
ساعت14:18---19 مهر 1393
آنهایی که در زندگیت نقشی دارند دوست بدار نه آنهایی که برایت نقش بازی میکنند

پاسخ:زیبا بود اما تشخیص این دو گروه از هم مشکل است و مشکل این است...


محمد
ساعت11:54---19 مهر 1393
من که با همممممه رو راستم البته راست از طرف خودم که میشه چپ از طرف شما یا برعکس
چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخ شما ما رو آینه فرض کن ....


DUYĞU
ساعت23:38---17 مهر 1393
ترین قصه ی دنیا عشق است و بدترین آن عادت . . .

اما بدترازهمه عادت به کسی است که روزی عاشقش بودی . . . !

پاسخ:):


DUYĞU
ساعت23:30---17 مهر 1393
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…

یه دل گرفته…

یه زندگی پر از خالــی…

من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


DUYĞU
ساعت23:19---17 مهر 1393
عشق و محبت دیگر خریداری ندارد. زندگی شده قصه ی همان مرد یخ


فروشی که وقتی از او پرسیدند:فروختی؟ گفت:"نخریدند،تمام شد.."

پاسخ:مر30عزیزم زیبا بود


حميد
ساعت10:02---17 مهر 1393
سلام
من اومدم
با خودم تا الان سه سه هستم
دروازه بان خوبي ندارم
به قول هايده
زندگي قصه تلخي است
كه از آغازش
بس كه آزرده شدم چشم به پايان دارم
پاسخ:خوش اومدین وب خودتونه بازم از این طرفا بیاین.خخخخ بازم خوبه. ..انشاله یه دروازه بان درست وحسابی هم وا3تون پیدا می شه. .آفرین به شاعر این شعر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:, ] [ 1:35 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 35096
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1